Onze diensten

Onze diensten

Door de bijkomende opdrachten en de verwachtingen van de bevolking, is de organisatie van de meeste lokale besturen – en de overheid in het algemeen – de laatste jaren sterk uitgebreid.

Hierdoor worden de besturen gedwongen te streven naar een meer professionele aanpak van hun interne organisatie. 

Als lokaal bestuur (zoals steden en gemeenten, intergemeentelijke samenwerkingen, sociale huisvestingsorganisaties, politiezones en brandweerkorpsen) en andere publieke diensten staat CC Consult u graag bij op diverse domeinen.

Van strategische begeleiding tot de ondersteuning van uw personeelsbeleid, of van de ontwikkeling van uw organisatie tot performant kwaliteitsmanagement.

Wij zorgen ervoor dat uw bestuur verder kan evolueren naar een moderne, professionele, dienstverlenende organisatie waar klantgerichtheid, efficiëntie en effectiviteit centraal staan.

Waarom kiest u voor CC Consult?

Wij onderscheiden ons door onze specifieke sectorkennis en onze praktijkgerichte aanpak. Onze adviezen zijn gebaseerd op beproefde modellen, maar wij garanderen de praktische toepasbaarheid. Dit bewijzen wij bijvoorbeeld via ons interim-management.
CC Consult bestaat uit een team van organisatie- en HRM-specialisten, die hun deskundigheid getoetst hebben aan concrete ervaring in de (semi-)publieke sector. U spreekt dus met mensen die de publieke sector door en door kennen en die u dankzij deze kennis en ervaring snel oplossingen en advies kunnen aanreiken.

Contacteer ons